samays
2 bucuk hafta önce gebelik belirtileri yaşayınca evde test yaptım negatif çıktı ama hala çok şiddetli bel ağrısı çok şiddetli kasık ağrısı baş ağrısı yaşayınca ertesi gün ağrıdan duramadım acile gittim test yapıldı negatif çıktı tam 2 buçuk hafta oldu bugün sabah kalktıktan sonra öyle bi içimden test yapmak geldi çünkü ara ara hala belirtileri yaşıyordum test yaptım cok net değil ama gözle görülür şekilde çıktı bakalım inşaAllah pozitiftir kan vermeye gideceğim