Gul12345 Doktora gittin mi? 2 ay çok uzun bir süre benimde son adetten sonra 40 gün geçti. Regl gecikmesinin 17.günü olsa çıkardı diyorum. Dün alttan muayene etti doktor rahim duvarında kalınlaşma var ama bu regl öncesi oluyor hemde gebelikte dedi. Basit kistlerin var regl ile atılacak dedi. İlk defa gecikti bu kadar.
Ben regle 5 gün varken en son eşimle olmuştum ondan şüphelenmiş kendiliğinden olmuştur diye çünkü doktor yumurta toplama ilaçlarından sonra kendin dene hamile kalanlar oluyor dedi.
Söktürücü alırsan 15 gün sonra alırsın dedi ama yeni bir ilaç daha kullanıp kafayı karıştırmak istemiyorum.
Aşırı terlemem var, aniden acıkıyorum ve başım ağrıyor şakaklarımda resmen tornavida dönüyor gibi. Midem bulanıyor. aşğrıı halsizim, psikolojik mi çözemedim. Sen de ne gibi belirtiler oldu?