Adetim 10 güm gecikti , 5.gü kan verdim negatifti, dün test yaptım tek çizgiydi, erken gebelik de yaptım onda da yoktu.
Ocak ayında yumurta toplama yapılmıştı, 9 şubatta da regl olmuştum. Regle 5-6 gün kala eşimle birlikte olmuştuk geç döllenme mi yoksa ilaçların etkisi mi çözemedim, ilk defa gecikme oldu. Cesaretim yok tekrar kan vermeye