Ecemsuakpolat_ bizimde mayısın sonu Haziran ilk haftası filan olucak bı oğlum var şimdi kız bekliyorum♥️ 🤲🏻 hazırlıksız plansız bı hamilikti ama çok şükür şimdilik iyi gidiyor 26+6 olduk bu gün gün geçtikçe dahada kilo alıyorum ilk ogrendimde 50 kiloydum şimdi 55 olmusum çok mu sizce? Hazırlık olarak pek bişey yapmdim geçen doktor kontrolünde şeker yükleme testi yaptırdım iyidi çok şükür 🤲🏻 oğlumun zıbın vs çok zaten onları kulanicam oğlumda bebek arabası puset vs alamamistim letgodan çok güzel sıfır gibi pusetli bebek arabası aldım ikisi icide kullanmayı düşünüyorum. Kontörle gitim gün yaz olucagi için penye bı bataniye ve ikili zıbın seti daha aldım ama oğlumun maması bitmişti onu aldık bez vs derken parasız kaldım alamdim pek bişey kızıma bu gün Trendyol dan bazı kız bebek giyim seçtim yeni doğan set falan filan iste sepete atım eşim geldiginde sipariş edicez çamaşır deterjanı yumuşatıcı muslin örtü falan seçtim geriye az bişey kalıyor oğlum daha 14 aylık ikisini birlikte buyutucem çok zor olucak ama en azından besige falan tekrar para harcamam oglumunkini kullanırım zaten oğlum artık içinde durmuyor du öyle yani bu günlerde ilk gebelikte oldu gibi bel ağrısı çekiyorum gene geçen sefer dolgit diye bir krem vardı onu kulandim faydası var di tekrar alicam bakalım inşallah iylesir siz neler yaptınız durumlar nasl kaçıncı haftada siniz ?