Rabiagul Ecemsuakpolat_ 31+2 haftalık olduk mayıs 18 dedi doktorumuz 😊 Allah nasip ederse normal dogum istiyorum az kaldı rabbim tüm annelerimizin yardımcısı olsun dogum da
Z72r47asel Ecemsuakpolat_ 31+2 yım hazırlıklarım tamamam sayılır benim hamileliğim çok kötü geçiyor kusmalar mide yanması devam ediyor 2 kilo verdim ama bebeğimin durumu iyi çok şükür ♥️🥰
Zynp-1 Ecemsuakpolat_ 30+2 deyiz kızımla 💕 hemen hemen eksiklerimizi tamamladık ufak tefek ve birde bebek arabası kaldı