AzraFarah benim de korkutuyordu ben 28. Hafta da başladım çünkü gün geçtikçe kendimi zor ayakta tutmaya başlamıştım boya ve badana yapıldı eşim kayın validem kayın pederim görümcem ve kendi kardeşim çok yardımcı olmasına rağmen zorlandım ama çok şükür o da bitti bir bayramda tekrar biraz detaylı üstünden geçilir başka da birşey kalmadı kızımın odasını da kurduk sadece ütü yıkam va kaldı onlar için de etken diyprum en azından 32 haftalık falan yaparım bence sende ufaktan başla canım ilerledikce bedenin ağırlaşıcak