gzl_2320 bzi de 30. Haftaya girşyoruz hazırlıklarımız tamam çok şükür ben çok erken alışverişini etmeye başlamıştım kendi eksiklerim de tamam sadece kıyafetleri nevresimleri vs yıkanıp ütülenicek ve hastane valizimiz yapılıcak başka da birşeyimiz kalmadı onlar içinde daha vakit var gibi 32. Hafta da fln yaparım 🙈🥰