annesinin_kelebekleri MelodyFairy adetim 6 gün gecikti kan verdim 1 cikti yani negatif bu gün 8 gün gecikti adetim gelmedi bekliyorum ilaç kullanmak istemiyorum geç döllenme olabilir , bekleyin derim bir hafta falan hakkınızda hayırlısı inşallah Rabbim nasip eder kucağınızi boş bırakmasın
Fik Kuzu ben 2 gün gecikme ile test yapmıştım negatif çıkmıştı ümitsizliğe kapıldım 2 gün sonra tekrar yaptım pozitif umutlandırmak gibi olmasın ama dikkat et yinede sen 🥺 rabbim en kısa sürede bir evlat nasip etsin inşallah sana 🤲
Kubra00111 MelodyFairy benimki de öyle üçüncü tekrarlayısı 3.5 2.5 en son 5 di adetim yeni bitti 4.5 cm olmuş
Gamze_cnky MelodyFairy niye söktürücü içmek için acele ediyorsun ki ben yoğun bi stresli dönemimde 3 ay regl olamadım , 3 gün söktürücü içmek için erken.
MelodyFairy Gamze_cnky çünkü biran önce olmak istiyorum kist de var basit kist o atılır belki regl olunca. Ve ovulasyon testine başlamak istiyorum
Gamze_cnky MelodyFairy soğan kürüne denk geldin mi hiç. Onu da yapabilirsiniz. Allah’ın izniyle olur 🐥🧿
balbadem1 MelodyFairy canım şöyle oldu benim adete 3 gün kala baya kahverengi lekelenmem oldu bende korktum hani neden diye doktora gittim hatta doktor muyane edince olacaksın herhalde akıntın fazla oldu o gün kan aldılar benden çıkmadı sonra 1 hafta sonra kontrole gttim hocam adet olmadım diye tarlusal yazdı yine kan ver eğer kesinse başla dedi ben kan vermedim ama test yaptım çıkmayınca başladım bitti beklemedeyim
balbadem1 Gamze_cnky bana da iyi gelir mi acaba doktor yumurtlalıklarının üzerinde ufak ufak kistler var demişti engek değilmiş hamileliğe ama bilmiyorum tabii
Gamze_cnky MelodyFairy bence başla. Çok sonuç almış insanlar. Vesile olur belki. Sen ne zamandır deniyorsun umutsuz hissettim seni. Yapma böyle. Nice sağlık sorunlu kadınlarımız bebek sahibi oluyo. 🙏😻
Gamze_cnky MelodyFairy laboquıck markası Ovulasyon testini al bence idrarı 2 damla koy o marka Cidden iyi.