MelodyFairy canım şöyle oldu benim adete 3 gün kala baya kahverengi lekelenmem oldu bende korktum hani neden diye doktora gittim hatta doktor muyane edince olacaksın herhalde akıntın fazla oldu o gün kan aldılar benden çıkmadı sonra 1 hafta sonra kontrole gttim hocam adet olmadım diye tarlusal yazdı yine kan ver eğer kesinse başla dedi ben kan vermedim ama test yaptım çıkmayınca başladım bitti beklemedeyim