Eflinnisa MelodyFairy ben gebeliğimi bilmeden antibiyotik bagırsak düzenleyici ve alverest ağrı kesici kullandm canım Allah koruyor yiycek ekmeği varsa sende inşallah hayırlı sonuçlar alırsn
MelodyFairy Nur4400 her şeyin vakti var doğru söylüyorsun ama Rabb’im çok bekletmesin inşallah ne diyeyim canım ❤️😏🤲kafamdan atmaya çalışcam
MelodyFairy Esra6363 bende hiç gebelik var gibi hissetmiyorum pek umutlu değilim o yüzden üzülmek yok birdahaki aylara bakcaz artık 🤲
minikmucizeemaak MelodyFairy bende çizgi göremedim canım hayırlısı olsun Rabbim tez zamanda nasip etsin bizlere ovülasyon kullanmış mıydın bu ay
Kubra00111 MelodyFairy benimki de öyle üçüncü tekrarlayısı 3.5 2.5 en son 5 di adetim yeni bitti 4.5 cm olmuş
MelodyFairy minikmucizeemaak hala regl olmadım ki başlayayım 😏 Bugün söktürücü içerim baslıcam olursam regl biter bitmez inşallah
minikmucizeemaak MelodyFairy Hayırlısı olsun canım benimkinde bugün geldi bu sefer adetim 3 gün sürdü yarın bende başlayacağım inşAllah
Gul12345 MelodyFairy Protestan verseydi doktorun keske hamile olanda düşük önlemek için kullanıyor hemde adet söktürücü olacakta hamile olanda zarar vermeyeceği için rahatlıkla kullanirdin
minikmucizeemaak MelodyFairy Hayırlısı olsun hakkımızda canım inşAllah uğurla gelir testler bize ❤️🤲🏻
Cansusnr MelodyFairy Bekle acele etme canım ben hastalığımn 2inci günü yaptım negatif çıktı 4uncu günü pozitif çıktı