MelodyFairy canım ben her gece aglıyodum cunku bızım ıhtımalımız tüp bebekti allah zamanı gelınce oyle bı anda verıokı bnm aderık gectı yok dedık test yok sonra hüsran oluyom dedım hastaneye gıttım bı ıgne vurun adetım gelsın dedık hanı dur dedı doktor evlımısıj bı test yapalım yaptılarkı ben sok oldum hcg yüksek cıkınca bak benım eltım de cok ıstıyo onara dıyorum hep vaktı zmna var bak senınde olucak günün gelınce hıc üzülme kafandan atman gerek gerçekten bunu yaparsan olucak ama bır ay atıp ıkıncı ay hanı tutmadı degıl ben üç ay boyunca aklıma getırmedım oldu bırde ılıskı sonrası hep usanmadan bıkmadan ayagını hep yarım saat kaldır bunu duzenlı kac ay olursa olsun yap