tugcegk benim ağrılarımda 37+6 da başladı suan 39+1 hala aynıyım gelen giden yok agrılar bi geliyo bi gidiyo belim ve karnıma hastanede sancı ve acilma cikmadi evde bekliyorum siddetlenmesini cumartesi lekelendim nisanimda geldi sanirim ama bebegim hala gelmiyor agrilar beni cok yordu 🥹