tugcegk benimde 37+5 aynı sorunlar vardı nst de sancı felan çıkmadı doktor 10 gün sonra gel çatı değerlendirmesi yapcaz ama 10 gün içinde kanaman olursa suyun gelirse sancın çok artarsa hemen acile gel dedi nolcak bilmiyorum dün nişan tarzı birşey geldi sanırım ama kanlı değildi sanırım şeffaf veya sarı da olabiliyormuş