tugcegk Rabia06 evet sabah ve akşam Ca ve mg ilacı içiyorum, fark ettim ki muz ile destekleyince daha da iyi oluyor geçiyor kramplar 🙏🏻
tugcegk Kubraakgun nişan gelince suyu beklemenizi mi söyledi doktor peki bende de o günden sonra öyle bi ağrı olmadı kontrole gitmiştim 10güne kadar bekliyoruz dedi doktor 38+3üz şu an
Kubraakgun tugcegk sancım cıkmadigi icin bekliyorum acilmada yok o yüzden evde bekliyorum dogumun baslamasini sancilar şiddetlenince gidicem