Günaydın kızlar tam tamına 14 günümüz kaldı çatı muayenesini de cumartesi yaptı doktorum korkulacak bişi yok can yakmıyo 38 gibi yapıyorlar genelde normale uygunmuş çatım bi normali denicem olmazsa sezeryan kurtarıcı ameliyat hayırlısı Allah'tan artık🙏🏻🙏🏻