Ravzam Kizimveoglumm aman çok dikkat et canım sakin iş fln yapma yorma kendini ikiz doğum yapan arkadaşım riski vardı 26 haftalikken doğum yaptı 😑 biraz dikkat edemedi bebkler kuvezde hergün eriyor r3smen onlar arkadasim ağlıyor hep Birak iş fln yapma asla asla sakin
Ravzam zynpsr18 ogun nasıl geçti anlamayiz ama son zamanlar herk3s birsey diyor yada okuyoruz ister istemez hepsi korkutuyor ilk gebelikse hele hem panik hem heyacan hepsi karisti 😄
Minamom zynpsr18 sondadan birsey olmaz sezeryan olursan anesteziden sonra taksinlar soyle hissetmezsin
Minamom Ravzam bende de var o korku degil ama endise sonucta mudahale edemedigimiz bir durum olcak cok normal merak etme ilk doguran biz degiliz diye teselli et kendini🤣
Ravzam Minamom sağol canım 2 ay sonra geliyor doğumdan sonra 😢 ayrıca teselli ediyorum 😃 bir bakıyorum düşüncelere dalmisim 😊
Ravzam Kizimveoglumm kesinlike zor enfeksoyon felan çıktı onda zor oldu her hamile dikkat etm3li ama risk varsa herşeyi unutup en son kendini bebegi düşünmeli hiç birseyin faydasi olmaz asla
Kizimveoglumm Ravzam aynen öyle benim bebegimde tek arter göründü doktor kilosu düşük olabilir veya olmaya bilir dedi erken doğum riskide olabiliyormuş biri 35 haftada dogum yapmış herşeyin hayırlısı bebegim iyi olsunda ben hiç bişe yapmam gerekirse 😊😊😊