Gokce35- yagizegemom yavaş yavaş öğreniyorum bende 😂😂 hamilelik öncesi gün sayısı 15+2 diyorlardı bu ne diyordum hamild olunca öğrenirsin demişlerdi oysa çok karışık geliyordu 😂😂
Gokce35- Bedihaaa hastaneye yatiyosun ha doğdu ha doğacak ama 24 saat geçiyor inşallah öyle olmaz ya 🙊
Bedihaaa Gokce35- inşallah tabiki her bebek ve her bünye bir olmaz benim ne açılmam vardı nede sancım ama nst de sancı gözüküyordu şükür yinede normal doğum yaptım sezeryana gerek kalmadan
Gulnar_95 @"Gokce35-"Yok yalanci sancilar oluyor dogum sancisini anliyorsun geldiğinde dak tutuyorsun
Gokce35- cahillesohbetikestim peki kuveze vs girdi mi hemen beraber çıktınız mi hastaneden erken olmuyor mu
Aleynaerayy22 Gokce35- sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım sağlıklı olsunda ne zaman gelirse gelsin 🥰
km16 Gokce35- bence geçirecek bile gününü bilmiyorum artık sanki hiç doğmayacak gibi geliyor bir bedende mutluyuz galiba 😂