Tombikis96 O kadar konuşmaya sabah nişanım geldi kızlar 😂dua edin 🥰🤲🏻Benim oğlan bugün gelecek gibi sanki çok hafif ağrım var
Hilalprlk 38+3 oldum. Sancılarım oluyo benimde ama çok değilmiş gibi geliyodu dün nst’de baya sancı çıktı. Cuma günü tekrar çağırdı doktorum bakalım ne zaman doğurcam 😂