Hulya2626 Gokce35- aslında 23 Mart görünüyor doğum ama erken olmasın zaten balık burcu olsun istemiyorum çocuğum. 21 marttan önce gelmesin :)
Gokce35- Hulya2626 eşim ikizler anlaşıyoruz o yüzden biraz erken gelirse olur ikizler ama normalde yengeç gözüküyor bakalım ağlamasın herşeye çok üzülürüm minnosum Atlasım ağlamasın 🤭
yagizegemom Gokce35- doğum yaklaşmış oluyor kuzucum bebek iyice alt tarafa yerleşiyor göğsümün alt kısmı yumuşacık oldu 😅
Gokce35- YagmurAnnesi inşallah beklemez ama hep 5 olmuş zaten az da kalmış ama beklemesin bir an önce sağlıkla gelsin 😅🤗
Bedihaaa Gokce35- 41+4te suni sancı ile doğum yaptım şuan ikinci oğluma hamileyim bakalım ne olacak 🙈