butterfly4 7. haftadan beri neredeyse her hafta vajinal ultrason yapıldı. Bir düşüğüm olduğu için tüp bebek doktorum, 3. aya kadar ben de ultrason randevusu vereceğim, ama sen kendi jınekoloğundan da randevu al o da takip etsin dedi. 11. haftaya gireceğim inş. bebeğimi sağlıklı gördükçe bu hem vücuduma hem ruhsal durumuma pozitif yansıyor. Zaten araştırırsanız, ultrasonda ses dalgaları olduğu için zararının olmadığını görürsünüz, içini rahat olsun. Düşünün, bir de bana 3. Ay dolana kadar vajinal ultrason olacak, zararı olsa yapmazlar diye düşünüyorum😊