butterfly4 Hem de nasıl önemli, perşembe inşallah tekrar kontrolüm var. Saatleri sayıyorum resmen zaman çabuk geçsin diye. Sağlıklı olduğunu görüyorum ya dünyada benden mutlusu yok. İyi haber alırsam o gün kendimi atıyorum dışarıya, geziyorum, sevdiğim şeyleri yapıyorum, o gün hiçbir şey zor gelmiyor bana, her adımımda şükrediyorum. Allah isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu.😊