Arkadaşlar ayda bir kontrole gidiyorum, ultrasondan bakılıyor tabiki, bi arkadaşım dedi ki ultrason çok zararlı ben hamileliğimde 9 ay boyunca 2 kez ultrasona girdim, bebeği etkiliyormuş dedi. Ben açıkçası bilmiyordum böyle birşey, böyle düşünen var mı merak ettim