Alif63 valla bende çok severim acıyı. Hatta hamile kaldıktan sonra daha bı canım acı istedi. Ama kararında yedikten sonra birşey olmaz. Şöyle düşün ki senin yediğin herşey nasıl bebeğe gidiyorsa acı da tatlı da gidiyor. Fakat kararında yedikten sonra çok bişey olacağını sanmam. İlk oğlumda da yedim çocuk şu an çiğ köfteyi bile aşırı severek yiyor. Ama tabi fazla yiyince hem bebiş rahatsız olur hemde sana karın ağrısı falan yapar.