Alif63 Ya kayınanam ve görümcem diyir acı yemek anne karnındaki bebeğin gözünü yakar kör eder ben inanmiyorum acı da çok secerim acısız hiçbir yemek yemem bazen de insan düşünüyor acaba doğru mu diye? Acı biber bebeğe zarar verir mi sizce?
MadameHappy34 Alif63 . Yok artık tövbe yarabbi tövbe 😅 kiz inanma bacım ya. Tatlı yersek de çocuk Tatlı doğar mantiken domates ise domates çocuk. 🤪
Pamuk Alif63 Allahim Allahim onu diyenler bugüne kadar acı yiyip gözleri kör olan kaç bebeğin doğumuna şahitlik ettiler acaba? Bu duyduklarım şaka gibi geliyor bazen..
gzl_2320 Alif63 🥸 inanma bacım şöyle konuşanlara. Ben her gün 5-6 tane acı biber yiyorum tabi önceden daha fazla yerdim şimdi abartı olmamak şartıyla bi güzel yiyorum. Yemeklerimi maalesef pek acı yamapıyorum eşim sevmiyor sevse yapardım bi güzel yerdim sende takma kafana sadece kararında yap
Alif63 gzl_2320 biz urfaliyiz acıyı bizim burda herkes çok yer ben daha çok mideme de dokunuyor aetik midem bulanıyor falan pek yiyemiyorum ama yedigimde de kızıyorlar
3MelekAnnesiiii Alif63 e ozaman adana urfa vs orda dogan bebeler hep körmu tovbe estagfirullah yaa ne niye zarar versin aci bebege .. delirecem vallahi delirecem🙄🙄🤣🤣
guzelanne01_ 3MelekAnnesiiii adanalıyım şuan şiddetli acılı şalgam içerken bu yorumu okudum😂 23 haftalık gebeyim 12 yaşındada kızım var hepimiz körüz ozaman 😵💫
Bet1 Alif63 ben ilk hamileligimde bol bol yedim hiçbir şey de olmadı. Şimdi hamileyim bunda mide bulantım çok oldu hiç görmek istemedim yeni yeni geçiyor yedim cin biber falan ama dokundu. Bu arada çok severim acı pul biber hâlâ dolduruyorum hiçbir sıkıntı yok ama cinbiber turşusu dokundu sadece ve emzirirken de yedim ben gene sorun yaşamadım 😂😂
TTtutku Alif63 Yok be ben 36 haftadayım bu zamana kadar ha bire yedim sürekli sadece lavaboya göyürüyor 😂
guzelanne01_ Alif63 canım biz adanalıların çoçukları hep kör olurdu ozaman😵💫😵💫🫣Bizim yediğimiz acıyı kimse yiyemez🤦🏻♀️😂
Ebrarliva Alif63 ayy hala oyke cahil insanlar varmı kız ne kadar sacma. 🤣🤣Deseydin bişi olmaz biz kızarmış çocuk daha çok severiz 🤣
3MelekAnnesiiii guzelanne01_ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 al sana canli etli budlu kanit hahahah aslansin yaaa afiyet olsun ver gozune gozune yarasinnn🤣🤣🤣🤣
guzelanne01_ 3MelekAnnesiiii sağolasın canım sabah kahvaltısınıda acı biberler açarım😂Eşim ve aileside acıyı hiç sevmez yiyemezler Eşimde yiyemez Hepsinin gözleri uzağı görmüyor 😵💫😵💫
Alif63 Defnesa 3MelekAnnesiiii Gamzer Ahaha teşekkürler öyle konuşuyorlar ki inanin her yedigimde pisman oluyordum
sedcak 🌸🌸🌸 yaa tabiki bebek kör olur gibi birşey olmaz saçmalık bu 🤣🤭 ama siz çok yerseniz hemoroid olursunuz 🤭 biliyorsunuz gebelikte çok rastlanıyor yinede dikkat edin 🫶🏼😇
3MelekAnnesiiii guzelanne01_ bende pek aci yiyen biri degil ama tane tarhana corbasini pul bibersiz icmem 🤣🤣 esimde asiri cok sever aciyi basio adam aciyi gozum disinda izliorum yiyisini🤣
Gizzgzz Alif63 Allah affetsin güldüm :) canım acı bebeği kör etmez ama doktorum bana hemoroit olabilirsin deyip önermesi doğumdan sonra da gerçekten sütün tadını değiştirip bebeğin memesini önlermiş o yüzden yeme dedi
AyFa1608 Alif63 tövbe yarabbim daha neler okuycak bu gözler 🤣 yahu niye kör etsin ne alaka… Acıdan bişey olmaz sadece bebeği hıçkırık tutar diye biliyorum😅
berivanarkac15 Alif63 kız bu dediğin aklıma kizlar soruyor uygulamasında bı kadınin dediği lafı getirdi ,😂soda içersem bebeğim erir mi diye sormuştu Allah iyiliğini versin hicbisey olmaz sadece fazla tüketme senin mideni rahatsız edebilir ,🥰🥰😍