Papatyaaa__ Minezra bence erkek senesi çevremde 5 6hamile var bende dahil olmak üzere hepimiz erkeğiz🤭benimde 2kızım var Rabbime hamd olsun💜🌼
Sezenaksukarademir Merci_mek normalde devlet takipliyim. Ama detaylıyı özelde yaptırdım. Bizim hastanemizde cihazlar çok iyi ama bebeğim biraz nazlı çıktı. Bacaklarını asla açmadı 😂
NarinEmrahhh Sedaozz merhaba kaçıncı hafta da size neye göre kız dendi öğrenebilir miyim bende 11+4 üm bana kemik yapısına göre kız dediler
Sedaozz NarinEmrahhh 13. Haftada bacak arasına bakıp kız demişlerdi şimdide erkek dedi aynı pozisyonda
NarinEmrahhh Zeyzey055 merhaba kaçıncı hafta da size neye göre kız dendi öğrenebilir miyim bende 11+4 üm bana kemik yapısına göre kız dediler
Zeyzey055 NarinEmrahhh 12. Haftadan itibaren hep kiz denildi organ göremedi fakat 15. Haftadan itibaren kendini gösterdi kemik yapısına göre birsey söylemedi bana
Merci_mek Sedaozz Ozeldemı baktrdınız yaa cok garıp bana da kız dedı 15.hafta ama degısır dıye tedırgınım
Emel94 12+3 ikili tarama testinde pernatoloji bölümündeki doktorum direk kız demişti 🤭 13 Mart’ta 16+2 olacağız umarım kendini gösterir ☺️ cinsiyetimizi öğreniriz.. çok heyecanlıyız 🥰💓
Hds Emel94 merhaba 12. Haftada neden pernatoloji Doktoru baktı normal doktorunuz bakmıyor mu ıkılı taramaya
ElAE Fatal DNA testi ile cinsiyet de öğrenilebiliyor 12+5 perinatoloji doktoru %80 kız demişti 15.haftada Fatal DNA sonucunda da kız çıktı 💕
Emel94 ElAE perinatoloji bölümündeki doktorlar direk söylüyor. bana da kız dedi direk ama bakalım pazartesi görmeye gideceğiz 🥰