Mucizem33 Bir kizim var di rabbim yillar sonra bir de erkek nasip etti Allah kucağımiza almayı da nasip etsin
Yenidenannee Ben 11 haftalıkken gittiğimde erkeğe benziyor dedi 15.haftada kesin erkek dedi😅 15+3te dr hastaneden ayrılacağı için son kez gelin tekrar bakalım dedi kesin erkek dedi bi oğlum vardı bitane saha geliyor inşallah 🥰
Zeyzey055 Dilek_moms66 sağlıcakla insallah demekki benm de oğlum olacak kiz zaten çok buyul supriz olurdu 🤭
esraEb 11-12-13 haftalar erken değil mi ya. Nasıl anlıyorlar öyle erken. Ben 13 de sordum doktoruma daha kendisi anca görünüyor nasıl belli olsun dedi.
Tubacaa esraEb zaten o yüzden hep yanlış çıkıyor. Doktor söylemezse ben acele etmeyeceğim 16. Hafta en iyisi öğrenmek için
Gzmmm123 esraEb biz bariz erkek olduğunu gördük ama yine de 16.haftayı bekliyoruz bazı bebekler erken gösteriyor🫠
Fgbebek-1 Yılın ilk 6 ayı erkek çoğunluk bizimde oğluşumuz olacak Haziran 21 Temmuz sonrası kız hep sanırım
Saglamcemile Fgbebek-1 benim cınsıyet belli degil ama bebek hep midemin altında duruyo aşagıya inmiyor sizinde olemı acaba