Momysumy beninde doktor 11 haftalık ikili tarama da erkek dedi kendi doktorum daha erken ne gördüğünü bilmiyorum dedi daha sonra 16 ve 18 haftalarda farklı doktorlara gittim göremediler net ama biri kıza benziyor dedi diğeri de baya görmeye çalıştı makinem pek net değil ama %65 kız dedi bir tane oğlum var sağlıkla gelsinler de cinsiyet fark etmez ama tabi insan farklı duyguyu da yaşamak istiyor ❤️ Hayırlısı haftaya detaylım var inşallah sağlıklı olduğunu ve cinsiyetini netleştirebiliriz