Sedaozz benimde tersi 16 da kız bu dedi doktor ama öncesinde 11 haftalikken baska bi doktor erkeğe benziyor demişti acaba cok mu erken baktı.. ilk im erkek hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar tabi öncelikle ama erkekten sonra kız ı tatmak ta güzeldir 🙏