Saka3132 nur34_ canım benim boşver onlar hallolur kafana takıp stres yapma bunlar bile çocuklarımızı etkiliyor annen yardımcı olmaya gelir belki
nur34_ Saka3132 annem mersinde bn istanbuldym kuzum dogumda glcek bkle diyorda beklemem yaparm yeterki allah guc versn
Saka3132 Simay13 canım ben göbek altında çok aşağıda hissediyorum tekmeleri o yüzden hiç uyutmuyor seninki nasıl ?
Simay13 Saka3132 benimki midemi seviyor. Dün gecede uyurken zorlandım. Kalktım oturdum yere. Başımı yatağa kapatarak uyumuşum. O yüzden galiba nefes alıp vermedede zorluk yaşıyorum. Rabbim kolaylık versin valla. İlk gebeliğimde gebe olduğumu anlamadım bile. Hop otur hop kalkardim.
nur34_ Saka3132 ayn kuzum saglikli olsunlarda uzak olsunlar isterdim suan annem yanimda olsun strese girmiyim ama onada kiyamam oyuzden o gelmeden butun islerimi bitircm
Simay13 Saka3132 tabiki. Ama bunalımdayim şimdi. Hayattan tat alamaz hale geldim. Rahat uyumak ve istediğini yiyip içmek bir lüksmüş bizlere bir nimetmiş vallahi
Saka3132 Simay13 aynen canım hamilelik gerçekten kadınlar açısından zorlu bir süreçmiş benim de ilk hamileliğim inşallah bundan sonrası kolaylaşır 🙂
iremasmahan06 31 haftaligiz saolsun tatlış kızım hic yoklugunu hissettirmiyor iceride ne yapıyorsa gobusum şekilden sekile giriyor birde hissediyor mu ne anlamıyorum tam uyuyacagim zaman ve sabah olunca daha da siddetli tekmeler atiyor 😅
Irem97- Saka3132 çok dua edin olur mu kimin duası bul olur bilinmez böbrek hastası olduğum için riskli bi hamilelik olucak Şuan maşallahı var yavrumun dua edinde sağlıklı sıhatli kavuşalım birbirimize