nur34_ lütfen bunlari problem etmeyin bende hicbirini yapmamistim ve birden rahim agizi kisalmasi ile kendimi hastanede buldum 2 hafta orda kaldim
Simdi iki haftadirds evde yatirylrum. Sükür 35. haftaya girdik. Inanin tek önemli olan o miniklerin iyi olmasi gerisi olur gider. Iki teyzemiz var geldiler babasi ile 2 günde bir cok seyini yaptilar kizimin. Cok daha önemli seyler var hayatta culdan caputtan.