minikmucizemmmmmm Saka3132 24+4 maşallah diyim benimde oğluşum kıpır kıpır🫠 iki gündürde tek taraflı şişirmeler başladı gezindiğini görüyorum😃 ama ne hikmetse eşim bakarken hiçbir şey yapmıyo 😂
Saka3132 minikmucizemmmmmm maşallah kuzuna canım İlerleyen haftalarda artık gözleriyle şahit olurlar eşlerimiz inşallah😍
Sefanur_00 DnzTnr özele gidiyorum ama doktoru değiştirmeyi düşünüyorum normalde bebekte bişey yoksa bile o kadar çok ağladım ki inşallah bişey olmamıştır o zman 🤲🏻
Sefanur_00 Saka3132 Allah razı olsun tabi inşallah güzel haberlerle gelebilirsem yazarım perşembe günü 🤲🏻🙏🏻