Ben inanıyorum fark olduğuna. 30 yaşımda anne olacağım inşAllah, ama hiç eski ben değilim her anlamda. 20 li yaşlarda çok daha fazla sabırlı oluyor insan, her şeye karşı. Tabi ki 30 undan sonra hala aynı olup daha iyi olanlarda vardır ama benimde deneyimlediğim 30 gerçekten artık yolun yarısı gibi ya 😂 yorgunum kızlar 😁