Hatice_123456 ysmnprltn dediğiniz gibi olabilir bünye meselesi birde ama bu yasda gebelik gerçekten çok zor geçiyor kendi adıma
Ruhsuz Ben de 38 yaşındayım 2.gebelik kayıpları saymazsak ,zor geçiyor ama Rabbimin her gününe hamdolsun,Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin 🤲🤲🤲
Ejce Hatice_123456 evet o yğzden 23 yaşında nazlı niyazlı da geçebilir 30 dan sonra güzel de bu bahsettiğim büyük sağlık sorunları yoksa zaten varsa hiç bir yaş farketmez.
Patito__ Hatice_123456 bn 35 yasindayim dha once iki dusugum vr uzun zmndir cocuk dusunmemistm smdi nasip oldu. Yani yasimla ilgili bir korkum yok onceden gencligim vrdi yine nasip olmadi simdi birsurude hastalgm vr yasim belli , belki daha ii nasip olur :)