Ben de 31 yaşında doğuracam ilk minnoşumu. Düşük riskine bağlı lekelenme ve karın ağrısı dışında hiçbir belirtim yok. 1 buçuk sene sonra hamile kaldım. Olmuyor diye kabullenmiştik artık. Hamilelikte adet gibi geldi akıntı,karın ağrısı, göğüs hassasiyeti falan. Ben de hasta olacağımı düşündüm aşırı dikkatsizdim o zamanlar 😤 5 haftalıkken öğrendim.