Lina-Annesi tsh troid değilmii gebelikte bendede çıktı ilaç kullanıyorum ay öyle herşeye panik yapamam ben sende yapma zor süreci iyice zorlaştırma kendine canısı genel sıkıntı o hormonlardan çoğu kişi ilaç kullanıyo ama klasik biz sanki tek bizm başımıza geldi 🤦♀️