Songul_33 31+6 dayım yarın 32 olacak heyecanlıyım endişeliyim hala bir doktor tercihim olmadı. Hayatımız da da zorluklar olmaya başladı endişem artıyor sağlıkla kucağıma bir alsaydım Allahın izniyle. Kızımı görmek istiyorum artık.
Lina-Annesi Songul_33 ahhh canimm.benim neden.hala tercih edemedin. Benimde tek dileğim sağlıkla almak kucağıma
Gizzgzz Lina-Annesi hayır o değil eşim pembeyi sevmez şimdi pembe olmayan bişeyi almak istemiyor adam tek gerekçesi pembe olmayışıymış :))
Lina-Annesi Binnur-cam şimdi ne kıymetlidir :) benide annem 40 yaşında doğurduğu için ilk çocuk gibi hissetmiş beni kucağına aldığında. En küçükleri benim ailede sülalede o yüzden bizimkilerde sülalecek çok heycanlilarr :) tek dileğim sağlıkla gelsin sağ salim kavuşmak kızıma :) zorlu geçen bir gebeligim oldu Allahm sonunu güzel yapsın
Binnur-cam Lina-Annesi yaa ne güzel 🥰 aa aşk olsun bizim sülaleyi hiç saymıyorum amcamlar amcamın oğulları onlar ayrı alemm zaten 🙃 benimde öncesinde iki kayıbım var bu gebeliğimde zordu serklajlıyım gebeliğin başından beri yatıyorum desem yeridir oyuzden diyorumki ben 1 tane doğurana kadar bizimkiler 9 ar tane doğuracak 🤪 Rabbim yardımcımız olsun inşallah yolun sonu aydınlık olsun inşallah güzel bir ohh be şükür diyelimm 🤲
Gizzgzz aliandalina şimdi saç bandı ve kokoş şapkalar daldım bu ay onlardan alacam bakalım saçı yoksa bile saçsız bebek tokaları varmış onlardan da almayı düşünüyorum sizin de aklınız da olsun :)
aliandalina Gizzgzz valla o yönden şanslıyım teyzesi toka tasarım yapıyor Instagram da satıyor bı koli gönderdi bize sabırsızlıkla bekliyoruz takmayı 💕
Songul_33 Lina-Annesi Erdemlide doğru düzgün doktor yok hiçbir doktor ilgili değil zaten gören kilolu bir gebelik diye uzak duruyor gibi. Gitmek istediğim doktor bir saat uzaklıkta bu ay ona gidicem 15 inde bakalım olursa belki o doktora giderim. Daha hiçbir doktor güven ver edi bana. 🥲🥲😊😊
42rukiye24 21+6 olduk bizde kızımızı dört gözle bekliyoruz Allahım bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı ve hayırlı evlatlar nasip eder inşallah 🤲🏻❤️
2_evlatyolda Lina-Annesi benim prensesimde 16+4 teyzoşu dogmadan arkadaşları var kreliçelerimizin🤰🏼💫💕💐👸🏼
Lina-Annesi 2_evlatyolda prenseslersaglikla gelsinler zamaninda insallah iyiki diyorummmm iyiki varlar :)
Lavantakokusu64 Lina-Annesi 39+0 bugün görüş günümüz vardi hersey normal dedi cok şükür. Bekliyoruz bakalım keyfi yerinde kızımın🙃 oğlum gününü 3 gün gecti de geldi abisi gibi bekleyecek sanirim🤭🙂 Rabbim bi avazda kurtarsın hepimizi 🤲🏻
2_evlatyolda Binnur-cam bizimde el bebek gül bebek şimdiden 16+4 üz Bi oğlum var 2.evladımız prensesimiz olcak ne eşimin ailesinde nede benim ailemde kız çocuk hiç yok hep erkek ilk kız torun ilk kız yegen bizim kımız olcak cinsiyet partisi yaptık kız oldugunu ögrenen bizden cok mutlu oldu alışverişe basladı lar 😍sağlıcakla gelsin prensesler 💐👸🏼
Binnur-cam 2_evlatyolda kıza karşı başka bi zaaf oluyo canım ya kıyafetleri falan daha çok cezbediyo ondan herhalde sağlıkla gelsin inşallah 🤲🤲 Biz kayınvalidemle birbirmizi yiyoruz her dışarı cıktığında kıyafet alıyo anne alma artık dur sonra alırız diyorum yok dinlemiyo süs püs delisi ahh diyorum bu kız bizi batıracak 🤣🤣🤣
Lavantakokusu64 Lina-Annesi Amin inşallah Rabbim o günleri göstersin sizede. Çok şükür günleri saya saya yaklaştık ama son haftalar hiç geçmiyormuş gibi geliyor 🥹
Lina-Annesi Binnur-cam benimde 2 gebelikk.kaybindan sonra panik ataklarim tutuyor canimmm.. benimkiler her dakka sayemde 9 doğuruyor:) doğurunca pasta kesceklermiş iyiki doğurdun MERVE diye :) okadar illallah ettiler benden :)))
2_evlatyolda Binnur-cam ayyy ne hoş masallah ne tatlı Bi kayınvalide ✨rabbim saglıklı sıhatlı güzel günlerde bütün kıyafetlerini giydirmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻 💕 bizdede aynı daha yeni küçük Bi bekleyin diyorum olsun cok güzeldi aldık diyorlar
aliandalina Lina-Annesi aynen öyle her gebelik başka heyecan başka bir duydu oluyor canım bizim kız çok hareketli ki kordon dolandı boynuna detaylı ultrasonda normal kontrollerde yüzünü hiç göstermedi o kadar hareketli muayene olunca uyuyor daha da sürpriz olacak bize 🤣😍
Lina-Annesi aliandalina bak sen şu yaramazlar ahh ahhh daha görmeden eriyoruzzzz. Görünce napariz kim bilir