Lina-Annesi hiç merak etmem öyle şeyleri biliyomusun bilirsem karşılaştırmaya giderim çünkü kendimi biliyorum panik yaparım oyuzden hic bakmadım ilk ilaca başladım sonra dr gene cağırdı kan verdim değer aynı cıkınca yükseltmedi ilacı sıkıntı yok dedi oyuzden ilacı kullanıyorum sadece sorgulamıyorum benim diğer iki gebeliğimdede yüksek çıkmıştı