Syma_07 Temmuz’da sadece zıbınla duracak muhtemelen. 5li takım da gerek yok 3lü daha uygun fiyatlı oluyo, kusması için ağız mendili kullanırsınız önlük rahatsız ediyor. Zıbını bol aşın 15 20 tane. Bu takımlardan 3 tane eylül ekime kadar götürür, ayrıca gezeriz güzel fotoğraf çekeriz kıyafeti de alırsınız. İnanın 3 5 kere giyiliyor 0-3 aylar, büyük alın bence