Syma_07 seninkiler de çok güzel canım güle güle giysin olsun canım baskıları e bebekte mi yaptırıyorsun yoksa intrrnetten mi benim babam nakış işi yapıyor ondan sade bir takım alıp veya tulum babama yaptırmayı düşünüyorum çok güzel nakış desenleri isim yazıyor istediğim stil de para vermicem ondan baskılı takımlara o konuda şanslıyım 😄