Snsineem ben de mayısta doğumum var 6 tane hastane çıkışı 7 tane Tulum 7 tane zibin var normal mevlit için giyim 3 6 ay için giyim aldım hep tişört şort takımı var 3 6 aylık o da hastane çıkışları yeni doğan 0 3 ay zaten eldiven çorap Önlük Bere falan aldım hep zibin al bol bol önemli