Syma_07 ben de 29 haftalığa girdim olsun canım önceden hazırlık iyidir hepsini bir anda almadım zaten senin gibi önceden almaya başladım erken diyen olursa takma benim gibi doğuma yaklaşınca anlarsın valla sonra yetiştiremezsin eksik kalır çoğu şeyi kendime çok bise almadım zaten iç çamaşırı aldım 2 tane pijama takimi bide lohusallık alcam o kadar göğüs ucu kremim var zaten şimdilik böyle 😊🤗