TerraRossa seymaatk13 bende bekliyorum normal ama bakalım daha cumartesi çatı muayenesi olacağım yaparsın dedi doktor ama daha muayene etmedi
seymaatk13 TerraRossa ben geçen cumartesi günü oldum bu cumartesi de kontrol var bakalım açılmam var mı
TerraRossa seymaatk13 hurma yiyorum hareketleri yapmaya çalışıyorum arada sancım oluyor o zaman şöyle dua edelim doktorlarımız bu cumartesi açıklığın var yatıyoruz seni desin ikimize de 🙏🏻
Tugcecv TerraRossa uygulamaya göre 24. Şeker ölçümleri iyiyse 17 kötüyse 10 günüm var 😂 kafalar karışık
TerraRossa Tugcecv ay senin yerinde olsam iyi olsun diye mi dua ederdim kötü olsun bir an önce kavuşayım diye mi bilemiyorum 🥴
Tugcecv TerraRossa kötü olması bebeği riske sokacağı için 38. hafta sezeryan yapacak iyiye giderse 1 hafta da uzayacak. Hayırlısı neyse o olsun benim gönlüm ne kadar durursa o kadar iyiden yana
Queen2 Gizzgzz bende kıyafet falan aldımda yıkamadım daha erken değilmi acaba birde evim temizlenicek erkenmi geçmi kaldım etken doğum riskimde var bu arada ilk gebeliğim 34 haftada doğdu
Gizzgzz Queen2 yıka bence ben de erken doğum riskim olduğu için yıkadım temizliği annem gelince halledecez ya da bir günlük yardımcı tutacam bilmiyorum ama 30. Haftada flaan yaparım heralde o işi