Silaaa_2 TerraRossa yok bende çabuk geçti zaman nasıl geçiyor anlamıyor insan bir hafta gelir geçer Bi bakmışım 30 haftalık olmuş öyle sürekli takip etme anlamazsın zamanın nasıl geçtiğini 😊👍
TerraRossa Teyibe of cumartesi randevum var sancım arada oluyor ama yalancı muhtemelen hurma yiyorum squat yapıyorum açılmam vardır belki 🥴
Setny Bizimse muhtemelen son 25 planlı sezaryan olacağım için 15 martta net tarih verecekti doktorumuz 🤭😅