Gizzgzz Queen2 yıka bence ben de erken doğum riskim olduğu için yıkadım temizliği annem gelince halledecez ya da bir günlük yardımcı tutacam bilmiyorum ama 30. Haftada flaan yaparım heralde o işi
Amorfati23 TerraRossa şafak karanlık 🤯 daha 200 bilmem kaç 😏 allahtan bi bebişim daha var da zaman geçmiyor diye söylenemiyorum 😂😂
rumeeysaa TerraRossa şafak 7 gün, bugun gün aldık ağrılarım başladığı için. kordon da dolanmıs 38.haftada sezaryan olacağım😊
Gizzgzz Queen2 yap yap kafan rahat etsin bebeğin eşyalarını alır çıkarsın bişey olursa ev temizliğini sonra Bi şekilde yaptırırısn ama bebek kıyafeti çok önemli onlar hazır olsun
Songul_33 Bizde şafak 58 az kaldı heyecan dorukta. Kızımıza kavuşmayı heyecan ve büyük bir hevesle bekliyoruz. 😁😁🥰🥰🥰