ysmnprltn
Eğer böyle bi post açılmış ondan bahsediyorsaniz görmedim iyiki görmemişim. Bu tarz olaylara aşırı sinirleniyorum hayvanlar oyuncak değil kardeşim. İstediğinde alıp bir sorun olduğunda atacakları bir çöpte değil ! Postu bilmiyorum fakat gerçekten bunu yapanlar varsa aşırı kınıyorum. 2 kedim var evladım gelmek üzere üstelik depremzedeyiz ve bir odanın içinde kalıyorum kendi evimde degilim kediler ve tuvaletleri vs. Her şey bu odada napmam gerekiyordu rahatimi düşünüp sokağa atıp ölümemi terk etmem gerekiyordu ? Çok konuştuk eşimle aynı odaya bebekte gelecek kumun kokusu oluyor kediler illaki tüy döküyor bebek yenidoğan bir şey olur mu nasıl çözüm yolu bulabiliriz diye ama aklımızdan bir an olsun onları bırakmak geçmedi , bırakamam onları bıraksam gece kafamı koyup rahat bir vicdanla uyuyamam ev aramaya karar verdik kendi evimize geçene kadar sırf kedilerimiz için kira odeyecegiz. Gayette memnunuz. Yapmayın onları oyuncak gibi kullanmak kimseye düşmedi onlarida Allah yaratıyor dünya belkide onların zikirleri sayesinde dönüyor. Onlar bize muhtaç bizde muhtaç olabilirdik üzülüyorum gerçekten böyle şeyler duyunca..