Şöyle bir günde şöyle postlar ne kadar can sıkıcı. İki postu da gördüm 1 kedi 2 çocuk annesiyim 3.de yolda. Çocuklarım aşırı seviyor beraber uyuyup uyanıyorlar ilgiden alakadan kaçıyor artık kedimiz eşimde hiçbir şeyini ihmal etmez çocuklara baktığı gibi bakar zaten iki geride kalsın insanın gözünün içine bakıyor sevin beni diye ablalarından sıra bekliyor. Ama benim alerjim tavan yapdı her sabah sırf bu yüzden evi komple havalandırıp süpürmek zorunda kalıyorum bu beni aşırı yoruyor çocukları hesaba katınca günde 2 kez ev süpürüyorum. Hasta gibi gece geçirip hasta gibi uyanıyorum. Kendimizin masrafı çocuklarla birebir aynı. Tüy konusu beni en çok yıpratan konu ve erkek kedi tam ergenlik döneminde aklım çıkıyor koku bırakacak diye bide onunla uğraşmak istemiyorum eşimi asla ikna edemiyorum kısırlaştırmaya baba olmaya hakkı var diyor 😅 Bazen şehir dışında oluyor kesinlikle yasak kumu ellemem fakat mecbur tüm kumu boşaltıyorum en azından temasım kısa sürsün diye. Çok seviyoruz ama çok zorluyor beni her açıdan. Çiftleşmeye gitti ya birşey yaprlarsa zarar verirlerse diye ağlayarak gönderdim ki en çok şikayet eden benim 😅 Her açıdan çok zor evde hayvan beslemek ben arkadaşı sizler gibi kınayamıyorum ya da herkes hamile bu şekilde karşılıklı cevapları doğru bulamadım böyle bir günde. Kolay vazgeçmesi doğru olmayabilir ama bu şekil hayvana bakıpta hem hayvanı hem bebeği tehlikeye atmasından iyidir.