3 senedir köpeğim var kötü bakılıyor diye almıştım 13 yaşındaydı şuan 16 yaşında hergün sabah akşam cıkarıyorum 3. Katta asansör yok birde hamileyim bazen zorlansam da asla vazgeçemem. En başta kızım köpek sahiplenelim diyordu ama ben cesaret edemiyordum şuan bana en iyi gelen şey onun merhameti sevgisi. Öldüğünde nasıl atlatcam diye düşünüyorum. Ama kesinlikle o sorumluluğu alıcak insan kendisi ilgilenmeli çocuğu için alıp ilgilenmeyip sevmeyip çocuğa hırpalatıp oyuncak gibi kullandırılmamalı.