Kızlar bu konuda bi farkındalığa dikkat çekmek istiyorum. Lütfen çocuklarımıza iyi gelecek diye eve kedi köpek almayalım. Çocuk bu, ilerde sıkılır siz de evden göndermek zorunda kalırsınız. Gercekten bir hayvanın sorumlulugunu maddi manevi alabileceginizi düsünüyorsanız o hayvanları sahiplenin lütfen. Onların da canı ve duyguları var🥲 biraz önce acımasız birinin kedisini evden göndermesini anlatmasına maruz kaldım da çok üzüldüm🥺