Dmrsld vallahi normal e müsait değil çatım o yüzden sezeryan. Ha ikisinde de korkmuştum ilk gebeliğim. Şöyle düşündüm normal de hemen ayağa kalkarım bebeğimle ilgilenirim diye kendimi öyle motive ettim ama illa normal olsun demedim hiçbir zaman hangisi hayırlıysa o olsun dedim. Sezeryan günü aldım 🤗