2baybannesi ipekozlutirass kaç haftalik olacaksınız o gün benim de doktorum nst de sancı çıkması durumunda 13 Mart 38 haftada alırım dedi yoksa 20 Mart 39. Haftada doğum dedi ikinci gebeliğim . Spinal anestezi ile olmuştu ilki yine öyle olacak anestezi ile de görüştük. Genel anestezi mecburiyet yoksa Doktorlar tavsiye etmiyor zaten
tugcegk ipekozlutirass bana bu üç yöntemi basit olarak anlatabilir misiniz ya kafamda oturtamıyorum hala 😕
Denz33 @""#p26650373 tavsiye ederim sadece belden aşşağı uyuşuyor herşeyi görüyorsunuz ve acı yok sonrasında dikiş acısı olacak o da normal zaten ağrı kesicilerle hafiflicek
Buse-K 10 mart cuma sabahı spinal sezeryanla kızıma kavuşucam hayırlısıyla sağlıkla gelsin tüm bebişler 🥰🙏🏻
Ilahem ipekozlutirass sezeryan gunum 18 martdi suyum azaldigi ve tansiyonum yuseldiyi icin.6 martda sezeryan oldum.hala hastendeyim.yarin taburcu olucam
ipekozlutirass Ilahem Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin inşallah canım benim, iyisindir inşallah 🙏🏻🤗
Kapdanesra Sağlıkla gelsin bütün bebişlerimiz benimde doktorum 13 marta gün verdi ikinci sezeryanım ve belden uyuşmalı olacak
haticenurrr ipekozlutirass benimde aynı tarihte sezeryan dogumum olacak, ilk hemde🥰 spinal dedi doktorum epidurale gerek yok dedi